Wednesday 28 March 2012

TENG CHAN KIM TERSILAP HANTAR SMS, ADUN BN KELUAR DEWAN


Allah Maha Besar dan Maha Adil, hari demi hari pembohongan, penipuan dan penyelewengan ditunjukkan kepada kita semua terutama rakyat Selangor. Bukan UMNO yang menyebabkan mereka Terkantoi tetapi mereka lah yang sebenarnya melakukan kesilapan dek kerana kuasa Allah yang Maha Besar lagi Maha Agong.

Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga... betullah kata-kata berikut sebijak2 Pembangkang akhirnya tersilap hantar SMS kepada YB Hasan Ali. SMS berat sebelah menyebabkan YB-YB BN bertindak keluar dari dewan kerana membantah tingkah laku yang boleh dikatakan tidak bermoral dilakukan oleh Speaker Dewan yang dari Kerajaan Negeri.

Inilah YB Chan Kim-Speaker Dewan. Jom baca apa yang di"SMS": "This is possibly the last winding up sessions for exco, opportunity should be fully used to talk about our success in the past 4 years like whay Yaacob is doing now".

BBM dari telefon pintar ini menyebabkan Speaker terpaksa memohon maaf secara terbuka kepada semua exco dan menjelaskan kesilapannya yang tidak membuang nama Dato Dr. Hasan Ali sebagai Exco..

No comments:

Post a Comment